Miicha

Mitt liv som jag.

Fiiii fasen.

Allmänt Permalink0
Huvudet värker efter Elvis jamade jätte högt efter mig, hostan är kvar och nosen rinner ibland och täppt och ha ont i halsen och bröstkorgen..
Värre blir det..
DET ÄR FINT VÄDER UTE!!!!
Det var ett tag sen jag var sjuk men då kan det ju vara dåligt väder tycker man ju.. ;)
Elvis ändrr kanal igen på tvn så till er som ska köpa tv (men jag har en tjock tv) köp inte en med knappar ovanpå och ha katter, inget att rekomendera för dom bara ändra kanal eller tok höger eller sänker. ;)
Jag ska koka upp gröt idag så man blir lite varm i kroppen och lenare i halsen tänkte ja och så är det så gott med gröt :) Även om det är korv gröten för idag har jag då ingen ork att göra egen gröt.
Hoppas att allt bra med er :)
(Bilden tagen från google.se)
Till top