Miicha

Mitt liv som jag.

Sjuk.

Allmänt Permalink0
Då är man lite halv sjuk eller hurn man nu kan kalla det för, har ont i halsen och hosta. :(
Har varit på möte idag så det gick bra så nu väntar man på om man får jobb eller inte, men det får man se när man får mail om det.
När jag va på mötet sa jag att jag hade fundering på att starta eget företag och han sa att det skulle jag göra än att sitta och fortsätta fundera ;)
Hade även fundering på att söka ett jobb på en gruva i Boliden och det tyckte han också att jag skulle göra, hehe.. :)
Så vad väntar jag på? Jo att få mera ork.
Oj jäkla hosta.
Fundera på att jag ska gör lite fiskpinnar till middag idag men känns inte orken till det men när man lever ensam så finns det ingen annan som kan hjälpa en och det är lite trisst..
Ha det bra och hoppas allt bra med er :)
Till top