Miicha

Mitt liv som jag.

Bästa måndagen.

Allmänt Permalink0
Ja jag brukar ju absolut hata måndagar men denna har varit jätte bra.
Dagen började med att min kompis ringde och väckte mig vid 7.45 så vi pratade ett tag som vi brukar göra :)
Sen gjorde jag mig lite lunch för jag var ju hungrig vid ja typ 10.30 ungefär och det var skinksås med spaghetti och det var gott, jag gjorde den själv :)
Sen så hämtade jag crosstrainern som jag skulle köpa och tog hem den, och så tänkte jag ta bort lite saker från förråd som jag skulle he fåtöljen som va i sovrummet för annars hade ju inte crosstrainern plats, och det tog sin lilla tid för fåtöljen är ju inte så liten så fick tillkalla hjälp så det gick bra. :)
Så nu har jag en ny stol i sovrummet vid databordet så man får mera plats, så nu är crosstrainern på plats så nu är det bara att träna på :)
Och så om MoDo vinner över Skellefteå så blir det fan ännu bättre måndag :)
Till top