Miicha

Mitt liv som jag.

Tvätt, tvätt.

Allmänt Permalink0
Idag så håller jag på ja att tvätta, en hel IKEA påse med tvätt så det vart lite tungt när man skulle till tvättstugan, men nu komma man ju få rena kläder :)
Katterna leker för fullt och jag tänkte att jag skulle skrämma upp dom lite och dra fram draken som dom älskar men det blir ju rent på golvet ;)
Tänkte att också att jag ska göra det fint hemma så det blir bättre, och så gillar man att städa med men det kan jag inte förstå att man tycker men jag gillar det, jag är knäpp ja vet ;)
i klädrummet är det fortfarande en bomb men kan inte he in nå kläder i garderobern för det finns inget där inne ens inte hål som man kan he upp en hylla så det är lite galet, så kläder är fortfarande i galgar och i sopsäckar, men jag ska ta dom för det så jag får in dom så snarast som möjligt och så kan jag ju inte göra det heller för dels kan det bli snett och så har jag inga grejjer till att fixa det heller.. (tummen mitt i handen).
Ikväll till middag blir det pölsa (cetes egna) och pärer till det så klart och det ska bli så jäkla gott och längtar och är hungrig redan nu ;)
Nu ska jag fortsätta med det jag höll på med och he på lite musik så blir det nog bra :)
(Det är Elvis som ligger på fönsterbrädan inne i sovrummet på bilden)
Till top