Miicha

Mitt liv som jag.

Lördag..

Allmänt Permalink0
Idag är det lördag och så imorgon söndag och sen smäller det :)
Idag håller jag på att tvätta kläder och vart bara 3 maskiner och det är bra, sen håller jag på att fixa lite i hemmet men det går lite trögare men måste bli klar innan imorgon kväll och så ska jag packa så det blir klart på söndag kväll men det hinns ju ;)
 
Och jag har en bilköp på gång så får man se när man ska hämta bilen men då måste jag antingen få skjuts dit eller ta bussen och köra hem bilen sen :) Spännande det är nu!
 
Jobbet går bra att jobba och trivs med arbetskamraterna och är hur bra som helst, alltså kan detta bli någe bättre?
Jag tror inte det ;)
 
14.55 ska jag se på en film som börjar på sjuan tror jag det var eller om det var på tv4 men filmen heter Före detta fruars klubb och jag tycker att den filmen är bra och rolig :)
 
Men jag ska he ut en låt sen för det var ett tag sen jag gjorde det så nu är det dax för det :)
Till top