Miicha

Mitt liv som jag.

Alla Studier.

Allmänt Permalink0
På denna sida så finns det massa olika studier man kan välja bland, så man kan bland annat kolla utbildningar då och så olika skolor som trafikskola om man saknar körkort, lön kan man kolla om hur mycket man kan tjäna på olika utbildningar och det tycker jag själv är jätte bra :)
Vilka jobb som är lättast att få jobb via så man vet vad man kan utbilda sig till, och så kan man kolla på olika artiklar på olika saker och studiefakta :)
Men jag gilla denna sida väldigt mycket för man får veta så bra saker som lön på olika jobb och så man fundera på att utbilda sig till något annat, själv har jag utbildningen lastbil men vill börja plugga igen.
 
Men jag rekomendera verkligen er att gå in på denna fantastiska sida och kolla runt så klicka när ni ska dit för det tycker jag verkligen att ni ska :)
Jag har kolla på den sidan rätt mycket och älskar det jag ser och läser om.
 
Jag längtar till att utbilda mig till mera och tycker även att ni ska det om ni har valt fel yrke eller utbildning så gå in på sidan och kolla vad ni kan tänka er och kolla hur mycket man tjäna i månaden med mera, men det skadar ju inte någon att gå in och kolla för det kan vara väldigt nyttigt för en :)
Till top