Miicha

Mitt liv som jag.

:D

Allmänt Permalink0
Idag har det varit en rolig dag på jobbet med mycket skratt och kaffe som jag vart bjuden på tre gånger :D
Har blå märken på vänster arm och gör lite små ont men det är smällar man får ta när man inte är van med att jobba, men sista dagen imorgon och sen är det helg och känns skönt med helg igen :)
Igår gick jag och la mig i sänger typ 21.30 och jag vart så trött så somnade rätt snabbt och så klev jag upp efter 6 på morgonen imorse, så skönt :D
 
Så nu tänkte jag ställa mig och diska lite för det behövs men känner att jag inte orka men katterna kan inte göra det åt mig så får görat själv ;)
 
Ikväll kl 21 ska jag se på kanal9 och kommer bli så bra och imorgon är det ju fredag :D
Men om jag känner mig rätt så kommer jag känna mig rastlös i helgen och vill göra något men tänkte att jag ska städa hemma och tvätta om de finns tid för det men det ska det finnas tyck ja ;)
Till top