Miicha

Mitt liv som jag.

Ser film.

Allmänt Permalink0
Jag ser nu på Twiligt Breaking Dawn. Part 1. 
Tänkte också att jag vill ha det så med när Bella och Edvard gifter sig så är ju Bella så fälva nervös och när hon ser Edvard så faller allt på plats och hon blir inte nervös längre, vill också ha det så när man se den man älskar vill jag vara lugn och är mig själv :)
Fan va vackert det skulle vara!
Jag vill känna mig hel med den jag är med speciellt om man hade kille vill säga så vill jag känna så, så underbart det skulle vara alltså :)
 
Min största önskan innan detta år är slut så vill jag ha en pojkvän eller i alla fall vara kär, eller små kär är jag ju så klart men änu mera att jag vill tillhöra någon och någon tillhör mig så vill ja ha det men känns så långt till de snart börja jag leta efter en nära mig om det inte funkar med han jag är små kär i och det känns jävligt faktiskt.
 
Jag har jobbat nu i två veckor och tredje veckan är nu och sen är det typ 5 veckor kvar eller hur man ska räkna som :P
Känns ganska bra att jobba men lite drygt på dagarna ändå men kul är det :)
Till top