Miicha

Mitt liv som jag.

Tisdag kväll. :)

Allmänt Permalink0
Samma som igår så har denna dag bara rusat iväg :)
Pratade med hon som är döv på jobbet idag och det var jätte kul att teckna igen så man kan friska upp det lite och så visste hon vem jag var och vem min mamma var och det var ju kul :)
Sen sa en person till mig nyss att vi hade varit grannar när jag var liten och det visste jag inte :P Inte undra på att hon visste  vem jag var :)
Världen är alltså liten ibland :D
 
Nu har jag fixat te och sen ska jag duscha i varm duschen ett tag och vila och har rensa kattlådan så nu är den fräsch så imorgon tänkte ja eller senare under veckan ska jag köpa pellets så jag har till kattlådan igen :)
 
Jag känner mig så jäkla glad nu när man kanske har hittat kärleken i sitt liv och så jobb så får jag hoppas att båda håller och om jag skulle få en anställning så kan jag begära förflyttning till ett annat av det företaget och det är ju bra faktiskt :)
 
Och längtar till den 1:a november så jag ska klippa mig :)
 
 
Denne bild har jag tagit från en lastbil som var på hytten av bilen och tyckte att den var så snygg och insidan av bilen är inredningen av indian tema och så snygg vart det, ville bara krypa in dit :P
Till top