Miicha

Mitt liv som jag.

Smart!!

Allmänt Permalink0
Hämta ut min bilstereo nyss och de funkar as bra och få bättre bas men högtalarna är as dåliga så får byta ut dom sen då jag ha råd, men nu som jag inte kan med den stereon är att stänga av den och manualen förstår jag inget skit på. Yeeeey!!.. hmm.
 
Sen vägra killen svara mig då jag skicka sms så man blir orolig som vanligt och må ännu sämre över det och skit varmt är det ute så man kan inte göra något som är nå och jag vill till killen nu men han vill inte ha katt i sin lägenhet, Jessie som är så ren av sig.
 
Ja då är det bara att hämta mer kaffe och deppa lite så går nog de bra det med och vänta tills exet kommer hem så kan han hjälpa mig och visa hur man stänger av stereon då instruktionsboken inte står på svenska men engelska kan jag ju men de står inget om hur man stänger av. Lalalala!!! Bored.
 
 
Till top