Miicha

Mitt liv som jag.

Battlefield 4.

Allmänt Permalink0
Detta spel inriktar sig mot krig om denna tid vi lever i nu med i bra grafik så gör det så kul att spela detta spel och just denna liknar inte något av dom andra Battlefield spelen och med massa nya saker som stridsbåt man kan köra med så det är inte alls så tokigt.
Med Battelfield 4 kan man spela i timtal och bästa är ju att spela då det är mörkt ute och med bra ljud så man hör då man skjuter för de höjer spänningen och så klart om man ha XBOX360 så gör det allt mycket bättre.
 
Detta spel skulle jag tipsa om att ge bort i julklapp för pojken eller flickan som älskar att spela TV-spel som dom flesta gör och Battlefield är ett väldigt poppulärt spel som dom flesta spel tokiga spelar och rekomendera, dess grafik är i högsta nivå och känns väldigt verklighets basserat.
 
Jag har tidigare spelat Battlefield 3 och att det är en väldigt stor skillnad på dom två spelen och rekomendera starkt på 4 då allt är så mycket bättre än dom tidigare spelen och jag kunde spela i timtal och det är väldigt kul att spela då allt är mycket mycket bättre än dom tidigare spelen.
 
Ett bra julklapps tips till er som inte har kommit på vad ni ska köpa till den person som är galen i spel för denna spel är verkligen bra och ni kommer inte ångra er!! :)
 
Se på klippet så får ni se för er själva!
 
Till top