Miicha

Mitt liv som jag.

För en vecka sen...

Allmänt Permalink0
Då vart jag 25 år gammal för ung vart jag inte återigen, men den dagen va jag på jobbet och hade det mysigt där men lite jobbigt va det då de vart missförstånd då vissa inte kunde säga som de va och höll sig mest undan, men iallafall så när jag va hemma så bakade jag en kaka och så sen så lagade jag god maten så mitt ex kom över och åt tillammans med mig då.
Sen efter det så kom mina kompiar och de vart en liten fest som jag inte hade räknat med så de va kul och rätt mycket öl vart de ;)
På lördagagen den 30 nov så vart jag bjuden på mat hos kompisarna och de var så gott!! Till varmrätt va det saftig oxfilé med potatisgratäng och den va så god! Även lite öl och whiskey vart de där men inte nå mycket.
På söndagen så for jag till mina kompisar igen så vi for och åt lunch och sen till Strömsund på dollar och då köpte jag en 3D tavla som jag ska hänga upp i sovrummet, efter de for vi hem till dom och fikade lite eller snarare kollade på de dom gjorde och fikade lite och sen så spelade vi BingoLotto och jag vann en ny lott så då ska jag spela igen då på söndag :)
Bästa helgen på väligt länge va det och jag va lycklig då. :)
 
Ikväll så ska jag ha lite mys framför tvn och se på en film som börja snart på sjuan och håller på att tvätta lite ;)
 
Sen får jag hoppas att jag kan somna inatt eller senare ikväll för kattungen är väldigt störande då han ska vara på mig hela tiden och inte blir trött då man leker mycket med han men tillslut måste han ju bli trött men ska nog leka mycket med han under dagarna men lite svårt då man jobbar sådär.. 
 
Ha en bra fredags mys!!!! :D
Till top