Miicha

Mitt liv som jag.

Happ..

Allmänt Permalink0
Var hos mina kompisar på middag och så fick ja låna 4 filmer så nu har man att göra ett tag någon dag så där :)
 
Idag har de varit en rätt jobbig dag då man bråka med killen en stund men de gick bra då man hade annat att göra och prata med några kompisar så de gick bra ändå och tur man ha dom man kan prata med för annars skulle man ju totalt gå under :)
 
Nu ser jag på Solsidan och hoppas på lite skratt :)
 
På fredag får jag se om det kommer någon på besök då man bli ett år äldre så får jag baka lite bullar på torsdag så har man något att bjuda på om det kommer någon iförsig :)
 
Lasse (kattungen) har jag haft nu över två månader och igår så lekte jag väldigt mycket med han så han vart helt däckad så det var kul och så började han bli så varm så han börja flåsa lite och sen sov han hela kvällen sen så det vart lugnt och skönt hemma :)
 
Imorgon blir det nog en bra dag på jobbet så får jag ju hoppas att det blir det men skratta det får jag nog göra och några frågor lär det nog bli det som hände idag så får man svara så gott man kan på det då dom är så nyfiken av sig och dom tar mig som en dotter och visst jag känner att jag har extra mammor där som man kan prata lite med och det är ju en trygghet :)
 
Sen så ska jag inte ge upp att söka lastbilsjobb även om jag har stor lust till de men jag ska inte ge upp med det för vipps så får man kanske ett ja på ett sånt jobb :)
Till top