Miicha

Mitt liv som jag.

Kaffe kaffe!!

Allmänt Permalink0
Då jag vaknade så pass sent så har jag gjort kaffe denna tid istället, har fortfarande yrsel och orka inte med något idag men det får bli så ändå.
Ska fortsätta se på fjärde sesongen på The Big Bang Theory då det är nog en DVD kvar har jag för mig och det är ungefär 2.5 timme så då har jag att göra en stund.
Är fortfarande inte hungrig så får bli en senare midda eller bara ta mackor sen, men jag fick middag av grannen om jag ville ha men jag är inte hungrig så får blir en annan dag istället.
 
Imorgon så ska jag ha hunden så kanske man går en sväng och städa lite mer här hemma och hoppas jag får läkarintyget imorgon så jag ska fara till jobbet med det.
 
Killen vill prata med mig på telefonen men jag har inte ett dugg lust till att prata överhuvudtaget idag och speciellt inte i telefon då jag börja bli allmänt less på att snacka i telefon så han får nog komma hit istället om han ska prata men det blir lite svårt då han har annat för sig tydligen.
 
Sen då jag får lön så ska jag eventuellt köpa mig högtalare till bilen så det blir bra ljud som man vill ha det för det ska ju låta då man kommer ;)
Och så ska jag eventuellt till stan då och möta min storasyster som ska ge mig en dammsugare då min är lite knepig men funkar ändå.
 
Ska se på serien nu 2.5 timme så skriver efter det för ska skriva om hur klumpig jag var igår ;)
Till top