Miicha

Mitt liv som jag.

Me like!!

Allmänt Permalink0
Haft en härlig kväll med min kompis, först komme hon för att hämta upp mig och sen for vi och åt pizza på pizzerian och sen for vi hem till mig och fika och surra :)
Mysigt det var och ett härligt slut på denna dag och nu sitter man med ett vin glas och njuter :)
 
Lyssna nu på lite musik och skicka lite sms med min stora kärlek :D
 
Ikväll blir det nog att se på The Big Bang Theory om det inte finns något annat på TV vill säga att se på som någon film eller något och det har jag inte så stor koll på än vad det är på TV just nu men det går ju som sagt att kolla upp :)
 
Sen tänkte jag att jag ska söka lite lastbilsjobb i Luleå och se vad det finns där men som jag uppfattat så finns det bra många åkerier där som ungefär 200 ca runt om då, men då är det bara att kolla upp vilka som söker utan att man måste ringa runt till alla för det är ju bara drygt.
Men tänkte ge en sida på Facebook en chans för det finns en sida där man kan få tips om olika chaufförs jobb runt om i landet så då är det bara att skriva sina behörigheter och erfarenheter där så får man se om någon nappar. :)
Till top