Miicha

Mitt liv som jag.

Söndag!

Allmänt Permalink0
Vakna rätt sent så får bli en lugn dag idag som att fixa lite i hemmet lite smått då där :)
Blåser rätt mycket ute och då är det nog säkert kallt och lite kallt är det inne så tänke att jag skulle duscha innan jag ska börja med att diska så man är varm och go :)
 
Sen så kom jag på att jag måste rensa i garderoben då det ser ut som en bomb har landat där men har vikt allt men ser ändå galet ut kan man säga, så därför hittar man inte alla kläder som man vill ha och så kanske man kan ge bort lite kläder till min kompis som kanske vill ha men då får hon nog komma så kan hon testa dom före ;)
 
Måste dammsuga ser jag också, massa hurnshår och smulor på golvet i vardagsrummet och känner inte att det är så passande på mitt golv då jag vill ha det rent och inte ha massa smulor där jag går så man kan gå utan sockar :)
 
Nu ska jag ställa mig i duschen och sen så ska jag nog fixa något fika :)
Till top