Miicha

Mitt liv som jag.

The Dream.

Allmänt Permalink0
Tänkte skriva lite om en dröm som jag har haft ett tag :)
 
Dels är det att tjäna rätt mycket pengar på ett företag man starta och då är det ett lastbilsföretag och att det ska gå väligt bra (det är svårt) sen så tjänar man där till.
Ha stort hus med många rum och stort och fint kök då kök är husets hjärta, på toaletten så vill jag ha en stor dusch samt att man kan sitta där inne med glasväggar runt om och fin kakel och en jacuzzi.
Jag önskar att jag inte oroade mig för pengar utan att man kan göra lite impuls som att resa bara så där, det skulle vara häftigt :)
Sen så skulle det vara ett stort garage som jag har en mustang som objekt som jag håller på med och samt kan man ha någon lastbil där inne om man ska meka någon som gått söndert, samt att ha någon fest så där då och då och stor tomt som hundarna kan springa bäst dom ville :)
 
Fast som jag är inte riktigt för det stora ändå då jag blir små rädd om jag är ensam i ett hus så några hundar skulle passa bra då ;)
Drömma får jag göra men ett hus det ska jag skaffa mig om några år då man kan ha ett hus och jobbat några år och ha ett sparande :)
 
Nå så detta är en liten dröm jag har fast den verkade inte så liten men det är drömmen :)
 
Till top