Miicha

Mitt liv som jag.

Typiskt!

Allmänt Permalink0
Har inte skrivit på ett tag igen och måste verkligen göra något åt det känner jag.
 
Helgen som var va det lastbilsträffen där jag bor och jag var med en gammal kompis på fredag kvällen och va hos mig ett tag och så gick vi ner på träffen sen och hade det så kul! :)
På lördagen så började det rätt trist men jag och exet gick ner på träffen och kolla lite men va för mycket folk för att ta kort på lastbilarna men så fina lastbilarna var och nackdelen är att det var för mycket Scania men dom var fina dom med :)
Lördagkvällen så skulle jag, exet och grannen gå ner så vi satt hos dom ett tag och tog oss en öl och någon grogg så där och så ha dom kattungar så tog upp en liten kille i famnen och börja busa lite och sen somnade han i min famn och låg där ett bra tag innan han hade sovit en stund, så sen vid 22 tiden gick vi ner och tog oss någon öl där och vart lite bråk och sen gick jag till min kompis och tog hand om han en stund :)
 
På söndagen så ville jag ha kattungen som sov i min famn så han är hos mig nu och han heter Lasse efter Lasse Stefanz då killen är galen i dom så då fick han heta Lasse :)
Ska lägga ut en bild på han här sen så får alla se men det är lite synd då Jessie (stora katten) inte riktigt tycker om han men det kommer med tiden att hon kan gå förbi utan att fräsa och morra men hon gör inget och det är  ju bra. :)
 
Så nu har man varit sjuk hela veckan och det är så typiskt!! Hostan håller mig vaken hela nätterna och nyser flera gånger i rad, jätte jobbigt!! Men det är ju en sån årstid så. :)
Till top