Miicha

Mitt liv som jag.

Måndag..

Allmänt Permalink0
Första dagen avklarad efter semester samt sjukskrivning, det gick bra men var trött som ett gnu då man inte kunnat sova något inatt..
Jag är orolig och rädd att jag kommer mista en person i mitt liv som betyder väldigt mycket och det är pojkvännen som jag inte vet om det är slut eller inte, mår inte så bra just nu på grund av det.
 
Idag är det en väldigt varm dag och direkt då jag komme hem så var det en tvättmaskin som gällde så man ha rena kläder tills på lördag om jag ska fara iväg till ett bröllop :)
 
Dagen har varit dryg och lesamt samt dryg, men senare under dagen så fick jag ett cp ryck som vanligt och en fick ett gott skratt då man gjorde till sig lite och det gillar jag att göra då jag är en sån som gör till sig lite men det visas allt för sällan tyvärr.
 
Idag blir det kräm och mjölk till middag då jag inte orkar stå vid spisen i värmen så får det bli något kallt och gott :)
Till top