Miicha

Mitt liv som jag.

Alkohol.

Allmänt Permalink0
Detta med alkohol förstör så mycket iallafall för min del då jag inte har något stopp så då ska jag helt sluta med det tänkte jag och det är en vecka sen jag drack sist så täntke skriva för varje vecka hur det går för det kommer bli ett problem om man gör som man gör och så suget kommer ibland och då vill man köpa men nu säger jag STOPP!!
 
Just nu när jag sitter här med kaffe muggen bredvid mig så känner jag mig lite små sugen på el öl eller framför allt en cider men jag ska inte ha och ska titta mig i spegeln och säga "Nej jag vill inte ha!" för jag tänker inte dricka mer för jag förstör för mig själv och andra, men har inte så stora problem med det men just hanteringen till det som ställer till det och därför säger jag nej till det och det sa alla acceptera och det gör dom nog :)
 
Jag vill leva ett liv utan alkohol problem men supa till det kan man ju göra men inte ofta utan på hög helger kan man ju men jag ska inte ens göra det heller utan kanske ta mig en eller två drinkar så ska det vara bra men just nu så är det nej på allt sånt och ska inbilla mig att det är äckligt :)
 
Så jag ska hålla mig till snusen och kaffe och kanske lite annat smått och gott istället för att slösa pengar på något väldigt onödigt och kan spara till något kul istället, visst snusen kosta men det finns billigt skit ändå ;) Hihi!!
Till top