Miicha

Mitt liv som jag.

Men Åh!!

Allmänt Permalink0
Ja detta med katter är ju underart!
Speciellt då man har en liten grabb som är väldigt imuplsiv och stökar ner och inte tänker sig för men han har ju sina ljusa stunder han med, men blir rätt less att städa efter dom men jag får skylla mig själv då man skaffar katt men just han är 7-8 månader så han är ju bara en bebis än och stora katten Jessie är 7 år så :)
 
Har duschat så tänker nog inte fixa håret då jag bara ska vara innne hela dagen men om jag ska ut få jag ha mössa på mig eller något :)
Jag vet inte riktigt vad jag ska äta idag men det blir väll något lätt tänker jag för jag orkar inte fixa något att äta men får se vad det blir helt enkelt :)
 
På måndag sa jag börja jobbet igen efter 3 veckors sjukskrivning så får jag se om dom fattar att man inte kan anstränga sig men det är tveksamt att dom gör men man tycker ju det med tanke på vad man jobbar med också för annars så vet jag inte vad jag ska ta mig till om dom inte fattar det..
 
Ska kanske se på en film på VHS och ta mig lite mera kaffe och bara njuta ett tag av tillvaron och vädret ute är inte så fint. 
 
Imorgon får jag nog min surfplatta som inte är så speciellt dyr utan fick den på köpet så ska först testa den i två veckor så får se om jag blir nöjd med den för den skickades idag från Borås så får den nog inte för än imorgon så får jag ta och gå för att hämta ut den så får jag leka lite sen imorgon då :)
Till top