Miicha

Mitt liv som jag.

No more pain PLEASE!!

Allmänt Permalink0
Sitter här som andra dagen med smärta i armen men nästan upp till axeln och det gör så ont och jag kan inte göra något heller åt det än att bara vila! SUCK!!
Pain in the as!!
 
Känner också att jag kommer tappa tålamodet totalt snart om inte smärta vill ens försvinna för jag är ur balans just nu och då tyckte jag att denna låt passade väldigt bra just nu!
Jag ska snacka med en läkare sen och höra men om man kan få jobba halv tid ett tag så får man kanske bli bra på axeln snart så man inte jobbar och inte sen kan jobba då det gör så ont tillslut.
 
Ser just nu på Top Gear på kanal9 och det tycker jag är rätt bra ändå men just att dom jämnför med olika saker  men det är så kul ändå att se på och galen skaperna dom hittar på och denna gång är det i England men galningarna men annars ser jag på Amerika där dom har Top Gear och det är minst lika bra men inte lika bra som det är i England direkt men bra är det.
Såg en nunna köra en MonsterTruck och det såg väldigt coolt ut och hon bad till Gud flera gånger då hon körde.. :) Hehe!!.
 
 
Till top