Miicha

Mitt liv som jag.

Oj oj!!

Allmänt Permalink0
Igår hade jag så ont i axeln så jag visste inte var jag skulle ta vägen riktigt för det gjorde så ont men idag är det lite bättre som det känns men inte riktigt bra heller för jag känner av det lite men.
 
Täntke att jag ska dammtorka lite runt hela lägenheten men det går snabbt som tur är och så har jag dammsugit men det får jag göra igen och he in tvätten i garderoben och ja lite smått och gott tänkte jag göra innan det är för sent ;)
 
Imorgon ska jag till sjukgymnasten igen och göra en akupunktur igen hur det nu stavas men de hjälper inte riktigt för mig med inflammationen men får se ändå :)
 
Bilen är ju sönder så kan inte komma någon vart med henne nu för drivaxeln är sönder så det är inget driv på den just nu men har beställt drivaxeln få får jag se i slutet av veckan så får jag he in bilen så hon får tina av lite och sen byta axel så får man se om hon går fram, men i övrigt så går hon super bra och går som en klocka :)
 
Sen så på tisdag får jag nog det jag har beställt från CDON och det är minneskort på 16GB och GTA spel men det är till mitt playstation 2 för jag har itne skaffat en nyare men ska spara ihop lite pengar så jag kan köpa mig en annan tv istället för min tjocka som jag har och sen kan jag skaffa mig ett nyare tv-spel så jag är nöjd med tvåan ;)
 
Nu ska jag upp och hoppa lite och lyssna på musik och fixa lite hemma :)
Till top