Miicha

Mitt liv som jag.

Söndag!!

Allmänt Permalink0
Som vanligt är söndagar så tråkiga och på tvn är det ännu värre så med tanke på att söndagar är tråkiga så kanske man kan göra något åt det, men hur?
Tvn är bara tråkig just nu och dom gör det inte bättre för då tycker jag att man kan ha mera filmer på söndagar än lördagar för då är dom mesta ungdommarna uta och festa eller vad man gör nu mera och så umgås om man gör det nu det vet jag inte men så jag skulle göra, men på lördagar är det rätt bra på tv ändå ibland vill säga.
 
Man får helt enkelt se på en bra film på DVD eller VHS istället så tiden går lite snabbare ;)
 
Jag tänkte lägga upp en bra låt här också men jag har nog en jätte bra låt i huvudet som jag gillar så den ska jag he upp snart. :)
 
Så tvn tycker jag ska va roligare på söndagar så man kan få sig lite skratt innan man börja jobba eller börja skola vad man nu gör :)
Till top