Miicha

Mitt liv som jag.

Trettondagsafton.

Allmänt Permalink0
Redan det idag eller är jag helt ute och cyklar?
 
Idag har jag inte gjort så mycket än att fixa till lite hemma och lyssna på musik och lagt till musik på ena av mina listor på Spotify och hämta sakerna hos mina kompisars lägenhet som dom ska flytta från tyvärr.
 
Ser nu på en film Volcano en gammal film men rätt bra faktiskt :)
 
Lasse är så rolig (kattungen som vart stor) så fort jag ropar på han så kommer han springandes som blixten själv direkt till mig som en hund och sen då han ska fånga min uppmärksamhet så hämtar han sin råtta och sitter bredvid mig och stirra väldigt intensivt med råttan i munnen tills jag tittar så släpper han den och då kasta jag den och sekunden senare är han tillbaka.. Lite roligt och gulligt är det men jag har inte fått en bild på hand då han bär på råttan i munnen för det är så gulligt!! :D
Sen en katt som älskar att leka apport är väldigt sött också tyck ja :)
 
Ikväll senare så ska jag steka lite pilgrimsmusslor till mig och katterna så blir vi alla bortskämda en liten stund men det va extra pris på pilgrimsmusslorna så det kan vi gott äta lite ikväll tycker ja för det är vi tre värld då killen och jag egentligen skulle äta det men det vart inte så :)
 
Hoppas ni får en bra kväll för det ska jag nog försöka att ha ;) Kram!!
Till top