Miicha

Mitt liv som jag.

Till min kärlek <3

Allmänt Permalink0
Saknar dig min älskling
Du är mitt allt och vad jag drömmer om
Det är du jag vill leva för
Vill röra dig en sista gång innan vi säger farväl
Vill krama om dig hårt som om du aldrig ska försvinna
Vill kyssa dig som om vi aldrig mer ses igen
Gråter då jag ser ditt namn för saknaden blir enormt stor
När jag ser den starkast stjärnan i himlen så är det du jag ser
När jag är rädd så tänker jag att du ligger bredvid mig och håller om mig så hårt så jag blir trygg igen
Du är min stora kärlek
Du är allt jag drömmer om
Älskar dig för den du är vare sig vad dom andra tycker och säger
Är så jävla kär i dig så du anar inte hur mycket
Vill leva med dig så länge som det går
Mina känslor för dig kan ingen veta för dom är för starka
Känslor som inte går att beskriva 
Känslor som gör mig galen
Känslor som gör mig hel
Du är min pussel bit som jag länge letat
Du är mitt liv, min tro och kärlek
 
Älskar dig så mycket att jag inte kan förklara med ord!
 
Till top