Miicha

Mitt liv som jag.

Samhall.

Allmänt Permalink0
Tyvärr så skäms  jag över att säga att jag jobbar på Samhall som är Sveriges största företag, men just all krav som ställs på en som jobbar där är fan inte okej!
Alla som är på ett sånt ställe vare sig om man är anställd eller bara som praktikant så måste man jobba häcken av sig för att dom är så kåta på pengar, dom verka då inte bry sig om problemen arbetstagaren har och inte anpassa arbetet med de problemen dom har.
Jag vill då få en ändring på det hela och så att det blir en mycket bättre arbetsmiljö framför allt på mitt jobb som jag inte ens vill gå till då dom anklagar mig att inte sköta mina arbetstider men det är just det jag gör då jag är fär 15 min oftast innan man börjar jobba och gå då de är slut, BULLSHIT rent ut sagt! 
 
Nä dom som är på Samhall ska få så mycket berömm att dom ens är där för det är väldigt tufft och cheferna bryr sig om inte hur det är att ens ha en smärta eller problem, jag vill få en ändring på det så det blir mycket bättre där men det är svårt då dom inte tänker på hälsan före och göra så man trivs på arbetet då pengarna går som först, helt sjukt!!
 
Ska säga till dom på jobbet på måndag att dom har fel att jag inte sköter mina arbetstider utan det är rasterna jag inte sköter och det är en stor skillnad och gå runt till AF och säga det är så jävla dålig stil, och när man blir irriterad så vänder man sig om och gå för att skydda sig själv så man inte får sparken så blir man kallad omogen, schysst! Vill dom att jag ska få sparken så får dom låta mig få mina utbrott eller så om dom vill ha mig kvar så får dom fan i mig acceptera mina beskymmer eller så fan dom gå istället.
 
Till er alla som jobbar på Samhall! ÄR STOLT!! Ni jobbar fan mer än era chefer för dom skiter i er, ni ska få en medadj för att ni jobbar där trots smärta och era problem som ni lider av!! 
 
 
Till top