Miicha

Mitt liv som jag.

Le samt.

Allmänt Permalink0
Blir så less på vissa människor som bara tro en massa saker att speciellt jag skyller på att jag inte sova om nätterna då jag vaknar mitt i natten med värsta krämpor i magen och att jag ljuger, va är det för fel på vissa?
Ta och lyssna och förstå istället för alla är vi människor som bor på samma planet så då måste man ju lyssna på varandra så det inte blir missförstånd.
Grrr!! Le samt till tusen är det.
När man säger som det är så är det bara fel och att man skyller ifrån sig men kan då säga att dom har helt fel och att dom är ute och cykla totalt. :)
 
Idag så har jag varit och gjort cellkoll och det gick bra och trodde att det skulle göra ont men det kändes knappt något så det var skönt så nu är det bara att vänta på besked på posten :)
 
Har även jobbat i typ nästan 3 timmar och et gick bra men ensamt är det men det är nog smällar man får ta men som dom säger att ensam är stark men det har jag väldigt svårt att tro på då jag inte känner mig så speciellt stark just nu då allt är på väg att sjunka i världens botten av all strul och påståenden.
Ska man alltid slå näven i bordet för att man menar allvar med en sak?
Varför ska alla vända sig om och gå då man frågar en simpel sak?
 
Dessa frågor får man nog grubbla på ett tag till.
Till top