Miicha

Mitt liv som jag.

Värdelöst!

Allmänt Permalink0
Just idag har jag haft en rätt bra dag på jobbet men just att när jag kom hem för att fixa min iPhone så känner jag mig så värdelös och då så känns allt värdelöst och framför allt jag.
Känner mig så dålig person just nu och vet inte vad jag ska göra..
 
Sen på tisdag så har jag inte druckit alkohol på 2 månader och det känns väldigt bra men just ändå så känner man sig så värdelös som person och är så dålig på allt som det känns just nu och vet inte vem man kan prata med för att få mer positiva tankar men då är bara funderingen om vem det som kan ge mig positiva tankar just nu..
 
Jag vill dricka alkohol men viljan står i vägen för mig och jag vill inte men sjukt sugen men vill inte bryta dom snart 2 månader utan det och vill inte ha problem med det än vad jag har, så jag ska stå emot det mycket längre men suget börjar blir större som det känns och därför vill jag ha något att göra på min fritid men vad kan det vara är frågan, jag vill börja köra som folk race eller något liknande men då är det ju så dyrt då det är fordon men att köra är inget problem för det får jag mycket beröm för och det är kul, bygga modeller (bilar, lastbilar) kan bli för mycket av och det är piller göra och inget man kan hålla på så mycket med för då ha man ju hela huset fullt med modeller, jag vill bara ha en hobby på min fritid som är kul och inte kosta så mycket pengar men jag vet bara inte vad jag kan hitta på med just nu..
 
Men ändå vad jag än gör så blir allt fel, jag vet att jag inte ska skruva i något för skruven går nästan alltid sönder men jag vill lära mig att skruva i mina egna bilar men just att jag inte kan det själv men gamla bilen kan jag ju skruva bäst jag vill för henne kör jag ju inte med just nu men jag vill kunna göra så mycket men allt blir ju bara fel det jag gör.
Förhållandet mitt med min kille vet jag inte om det håller då det är distans och jag kämpar nog för mycket för att det ska hålla och så har jag nog för höga förväntningar på hur det kan vara och då blir allt fel där också och jag vet inte hur jag ska göra för att allt ska bli bra igen..
 
Mår verkligen inte bra just nu och vill bara skriva hur mycket som helst om mina problem men då skulle det nog bli för mycket.
 
Till top