Miicha

Mitt liv som jag.

Crazy of the day.

Allmänt Permalink0
Det är skit tråkigt att vara sjuk!
Smärta överallt och svettas, fryser och en massa äckel hosta som gör det ännu värre.
Blääää, säger jag, men det går över hoppas jag.
 
Sitter på soffan med en filt nedanför mig och myser, men mår dåligt då sambon måste göra allt hemma och servera mig med mat och dricka, det mår jag dåligt över, jag kan ju gå, men jag får inte göra något som är nå för min sambo heller än att kurera mig så jag blir frisk igen.
 
Ikväll blir det nog inte så mycket än soffläge för min del för dels så värker det hela bena så det gör ont, och jag hoppar till ibland av smärtan som sticker till, skit jobbigt det med, och så när man är sjuk så får man äta massa godis och så är det ju påsk så då är det helt okej att proppa i sig en massa ;)
 
Kiss <3
Till top