Miicha

Mitt liv som jag.

Däck och fälg.

Allmänt Permalink0
Jag tycker att det är svårt att hitta rätt däck och rätt fälg till bra pris till min bil, man vill ju så klart ha bra kvallité på det man köper och att det ska hålla länge (men det håller inte i många säsonger).
Däcken ska vara tålig speciellt då det är sommar däck så ska det tåla lite grus och sten samt att det ska vara bra i väglaget som man kör på, och så klart bra mönster på däcken.
När jag kollar på däck så kollar jag framförallt på priset och på vilket mönster dom är i och om dom passar på min bil, även om det är rätt till just min bil så behöver inte det vara det utan det är mönster man går efter om det passar (jag kan ha fel).
 
denna sida så hittar man rätt däck och fälg för rimligt pris och så kan man avbetala om man inte har råd med hela summan på en gång, och i mina öron låter det som en bra deal för det är inte alla gånger man har råd med nya däck heller, så då är avbetalning rätt bra.
PÅ sidan finns det alla möjliga däck som:
Sommardäck
Friktionsdäck
Dubbdäck och det finns på alufälgar och alufälgar om man vill ha nya till bilen.
 
Ap bra tycker jag att det låter helt klart.
Jag tycker bäst om friktions däcken bättre personligen för det känns som att det blir bättre väglag på de våta och hala väglagen som blir på sommaren.
 
Så nu man kan spinna runt bäst man vill efter vägarna ;)
 
 
 
 
masterwheels.se
Till top