Miicha

Mitt liv som jag.

Fika + film.

Allmänt Permalink2
Gubben och jag vart sugen på god fika så då duktade vi fram de, inget jag har bakat så klart då det är citronmuffins som jag köpte på ica och så ballerina som också är köpt helt klart och så mango som jag skärde upp tidigare idag :)
Men saften har jag gjort själv, eller ja typ inte allt men kokat upp den iallafall, och kaffe är från tassimon som min älskade sambo fixade medan jag höll på med datorn som vanligt ;)
 
Vi ska se på Johan Falk som vi håller på att se på, och fika med det så blir det lite söndagsmys men det är synd att barnen inte är här utan dom for hem till deras mamma nyss.
 
Zelda gnällde lite grand då sambon körde hem dom för dte vart så tyst och lugnt då dom stände igen dörren och for, så då gick hon omrking huset och små gnällde lite för det vart ju så tyst när dom stack bara så där.
Men ändå tycker jag att det är rätt skönt att ha barnen här då man kan leka av sig lite, ändå är det skönt när dom åker hem för dels är jag inte van vid massa lek och stoj så då blir man bara trött i huvudet efter några dagar.
 
Nu ska vi fika och se film :)
 
Kiss <3
 
#1 - - Linn Strömberg:

Mumsig fika!

#2 - - Fanny:

citronmuffins är så himla gott! :D

sv: Tack så mycket! :D

Till top