Miicha

Mitt liv som jag.

H2O Mops X5.

Allmänt Permalink0
Då har man blivit ägare av en sån!
Så nu blir det rengöring av här hemma.
Testade den lite och det var hur bra som helst så nu behöver man inte hålla på att skrubba och ha sig så det är het ånga som kommer ut, lukten efter blir frisk, super bra!
Jag ska testa den lite mer man först så måste man ta bort lite saker från golvet så man kan ta och rengöra så får man se skillnad sen, låter som om man har det as stökigt här hemma men så är det inte kan jag säga utan mest saker som är ivägen som man inte har veta var man ska he dom.
 
Jag har så man kan rengöra toan, duschen, allt i köket, golvet samt djuren så det blir lättare, stryka och skura fönster och speglar.
Super bra så då har man bara en sak som man använder när man rengör saker utan att man ska ta fram en hel lastbil då man ska städa hela huset.
 
När jag skulle beställa denna så ville jag ha röd men då var den dyrare för det var nå speciell färg, så det vart svart och det gillar jag också.
Men det kommer ta ett tag innan man förstå sig på var alla saker ska vara tillför men det ska nog gå ändå, men än så länge är jag super nöjd!
 
Kiss <3
Till top