Miicha

Mitt liv som jag.

Klänning.

Allmänt Permalink2
Har lagt upp en annons på Tradera och den hittar ni här! 
Så om nu vill ha denna så är det bara att buda!
 
Jag kunde itne ha den men skulle vilja gärna ha den för den är så snygg.
Som ni ser på bilden så är den väldigt fin tycker jag, men tyvärr passade den inte för mig så måste he iväg den så någon annan kan ha den än att den ska damma och må dåligt i garderoben.
 
Ska lägga ut lite fler saker på Tradera så man får mer plats och nya ägare till fina kläder som jag har, men själv använder jag inte så mycket fina kläder utan använder mest slit och släng men ibland vill jag klä upp mig och vara fin!
 
Gå in på annonsen så får ni fundera och tänka mera om ni vill ha just denna fins klänning till sommaren.
 
 
 
#1 - - Anonym:

Aldrig fel att rensa garderoben ;-)

#2 - - Disponenten:

Du skriver i annonsen tjej sökes till klänningen, men jag kan lova att det är många killar som kommer buda, jag har sålt tjejsaker på tradera och det har varit många killar som har budat hem sakerna....ha..ha..

Till top