Miicha

Mitt liv som jag.

Ny klocka.

Allmänt Permalink1
Jag såg denna klocka och tyckte att den var så frän så jag köpte den, jag köpte den från teknikproffset.se och det var en påsk kampanj så den var billigare.
Just att den lyste vart jag förälskad i för det är verkligen min smak, så nu hänger den så fint i vårat vardagsrum och lyser i halv mörkret och blicken ger jag den hela tiden för är sjukt nöjd med köpet jag gjorde.
 
Den ser ut som en glödlampa och när jag beställde den så såg den för hemskt liten ut och när jag såg den i brevlådan så tog den upp hela, och jag tänkte att en sån liten i en sån stor kartong men den var inte så liten som jag trodde utan den var betydigt mycket större, och så lätt, den väger ju inget.
 
Sambon ävlades och he upp den på väggen så det tog ett tag men nu är den uppe på väggen i vardagsrummet och tickar fint!
 
Sjukt nöjd med denna fina klocka och så lyser den också, in love!
 
Nu ska vi fortsätta att se på Johan Falk som vi kommer göra de närmsta dagarna ;)
 
Kiss <3
 
#1 - - Robex Lundgren:

cool

Till top