Miicha

Mitt liv som jag.

På banan igen.

Allmänt Permalink0
Detta med att vara vuxen är ingen barnlek.
Igår rensade jag en massa papper och dte känns skönt, ringde nu om några räkningar så kommer komma ut på banan igen!
Pust vad man vill flytta hem till mamma igen så man slipper allt men så är det att vara vuxen.
 
Bruka tänka att allt kommer att lösa sig för både ekonomi och mitt psyke, mitt psyke är långt nere i marken just nu och kämpar dagligen för att gå upp i himlen igen.
Men det är tufft att kämpa då man inte får så mycket hjälp av den privata delen än HC som hjälper och stöttar mig i allt, men vill ha andra som hjälper mig med det och få upp livsglädjen igen.
 
Är titt som tätt nere i källaren och håller koll på pannan så det tar sig i värmen så man kan diska och sambon kan duscha då han kommer hem, han lär nog vilja duscha så då börjar jag he upp lite värme i vattnet så det blir klart.
 
Nu ska jag fixa lite kaffe och dricka lite så man kommer i form igen. ;) Hihi.
 
Till top