Miicha

Mitt liv som jag.

Påsk burgare?

Allmänt Permalink0
Hoss oss blev det ingen påsk middag utan hamburgare men tillbehör och smultron dricka, det var super gott det också.
 
När man inte har barnen så behöver det inte vara så märkvärdig på middags bordet, eller idag var det vardagsrummet framför Harry Potter som visas på Kanal5.
Smultron saften har jag gjort själv som fusk som man köper på idag och så fixade jag god dricka med den på sodastream så det blir kolsyra, super gott det också så det rekomendera jag att man gör för då slipper man köpa som cola eller tökke så kan man göra själv med saft, men vi har ju som cola och andra drycker som vi har till streamen men det är gott med smultron också och så får man en lite sommarkänsla, längtar sjukt mycket till sommaren så man kan fixa lite i trädgården och ligga och sola med smultrondicka i handen.
 
Kiss <3
Till top