Miicha

Mitt liv som jag.

Slow day!

Allmänt Permalink1
Idag kommer det vara en rätt seg dag, jag har huvudvärk och så ser det hemskt ut här hemma så jag måste plocka undan ltie så det se fint ut, har inte sett fint ut här på ja jag vet inte när.
 
Igår så testade jag Zelda att hon skulle hoppa upp på en stol i köket och sitta där ett tag och det lyckades jag med, suveränt!
Jag passade så klart på att ta kort som allt annat som hon gör och som katterna gör och delar med mig med de på Facebook eller Instagram, just att man vill ha många likes så är man hur glad som helst men blir glad då det blir 4 likes men desso mer desso awsome blir det ju!
 
Jag har hängt upp lite tvätt och tvätta mera ska jag göra lite senare men har väldigt ont i huvudet, känner mig inte riktigt 100 frisk ännu men det går i storm att det blir bra och nu är sambon sjuk men kämpar på ändå, han är inte still en sekund heller så blir lite piss då han inte kan vila en stund och sova så han blir frisk som jag gjorde då jag hade infuensan som han har nu.
Blääääsch för att vara sjuk säger jag, skit jobbigt är det.
 
Kiss <3
 
#1 - - Robex Lundgren:

fin bild

Till top