Miicha

Mitt liv som jag.

Snygga kassar!

Allmänt Permalink1
Vill du gå ut till affären men inte ha en snygg kasse som du kan ha dina varor i?
Det vill då jag ha, vill ju inte skämmas över att ha en apful kasse att gå runt i utan vill att man ska känna sig nöjd då man ska handla, speciellt då man har en snygg kasse!
Sen så är det mycket proffsigare att ha en snygg kasse att ha än någon osnygg papperskasse eller tygpåse som oftas är fula, men jag kommer skaffa mig en skit snygg kasse som jag ska ha då jag handlar lite käk.
 
kasse.se finns den lösningen så du kan gå ut till affären och handla lite proffsigare och se hur folk kollar då du ska handla eller packa ner dina varor i din skit snygga kasse, bra va!?
På denna sida finna det alla möjliga kassar som passar alla vare sig om man är tjej eller kille, och jag som älskar rosa är detta perfekt.
Eller varför inte då man ha en kalas eller fest så finns det sånna skagt små påsar som man kan ha lite saker till, speciellt då man har barnkalas så kan man stoppa i lila smått och gott som godis och en liten leksak i.
Eller om man ska ge bort en sak till din kära så kan man ha en snygg kasse som passar bra och ett paket i den påsen.
 
När man ser folk gå i stan eller affärer så ser man dom gå med inte så snygga kassar, dom har då inte köpt en kasse på kasse.nu iallafall, men det kan du göra och låt dom titta och tro att du är snygg med den kassen du bär på.
Eller gör ditt eget godis och ha godispåse till så slipper de vara i en tråkig plastpåse som är lite halv tråkig, så finns dom i vanliga godispåse.
 
Kika in så får du kolla om vad som finns!
 
:)
 
#1 - - Disponenten:

Snygga kassar men dyra man må ju köp 10000 st såg jag.

Till top