Miicha

Mitt liv som jag.

Trädgård.

Allmänt Permalink0
Jag har funderingar på att fixa lite i trädgården hemma, men vi har inget riktigt utan rabatter som jag vill ha fint.
Jag upptäckte att vi hade påskliljor och massa löv, så bra redskap är prefekt nu.
 
Som jag behöver är en kraffsa, kratta som jag kan kratta bort all löv som är, spade som man kan gräva upp rabatten, panteringsspade så man kan plantera lite blommor och en planteringsspade.
 
Allt detta skulle vara perfekt för att få en fin rabatt på gården.
Jag skulle vilja ha en fin rabatt så man har något att skryta till och det kan du också få, med rätt redskap så får du din dröm rabatt eller trädgård där du kan plantera en massa fint och gott.
Jag gillar att hålla på med trädgården för dels så får man vara ute i vårsolen och så blir resultatet väldigt bra om man har rätt fingrar, men man behöver som inte vara duktig att hålla på i trädgården för det är inte jag men huvudsaken är ju att man gillar att hålla på och göra det fint.
Jag ska till affären senare och köpa lite växter som jag vill plantera vid husväggen så det blir fint, men det är nog lite sent för att planera blommor men jag gör det ändå för det kan blomma ut.
 
joraform.dk finns alla redskap du behöver för att göra fint ute på gården eller rabatten, så gå in och kolla vad det finns och vad du behöver till att göra det fint!
 
Jag vill ha en massa växter så det lukta gott då man går ut genom ytterdörren, som rosor vill jag ha, en röd och en vit ros på vardera sida om dörren gör det hur bra som helst och så blir det väldigt hemmafint då man plantera lite och så grannar kanske blir lite avis då man gör det också, det blir väldigt bra!
Dels så när man gör det fins på gårn så kan man känna sig stolt över det fina arbetet man ha gjort, och sen ta en massa foton och dela med sig av sitt fina arbete!
 
 
joraform.dk
Till top