Miicha

Mitt liv som jag.

Lördagen.

Allmänt Permalink0
Lördag kvällen kom och jag sitter nu vid datorn efter har spelar lite på mobilen.
 
Sambon och jag har varit i garaget och höllt på med min bil inför besiktningen på måndag och jag gruvar mig men jag vet att jag får ombesiktning på den.
Handbromsvajern vill som inte släppa riktigt och det tar inte då man ska dra i handbromsen, bläää säger jag åt det.
När vi höll på ett tag med bilen så ringde svärmor och ville bjuda oss på middag och då hade vi 30 minuter på oss och fara hem så sambon kunde tvätta av sig och byta om men vi hann, vi var bjuden på pärer och kassler med annanas på och det var väldigt gott må jag säga.
 
Efter middagen så for vi hem och skulle elda och jag skulle diska då vi skulle få besök imorgon men det blev inte av då personen fick folk hos sig, men jag diskade ändå och får vänta med att äta surströmming till längre fram men då får man längta ett tag till. Hihi..
 
Solen har varit framme hela dagen och det har varit så skönt att slippa regnet ett tag!
 
Nu ska jag diska lite mer (har bara få saker kvar) och rensa kissarnas låda och dammsuga tror ja ;)
 
Ha det bra! Kiss <3
Till top