Miicha

Mitt liv som jag.

Burr..

Allmänt Permalink0
Sitter och fryser här på soffan och spelar BingoLotto men ingen vinst ännu.
Kollade igenom några bilder jag tog igår på Sabaton och Lasse och förde över dom på datorn för att kolla hur dom vart närmare håll.
 
Sambon och jag har varit i Östersund en sväng för att köpa lite julklappar i sista sekund så man inte kommer tomhänt dit vi ska imorgon på julafton, köpte även lite saker till mig själv som jag ville ha.
 
Börjar med Sabaton som hade huvudet på sambons dator och låg så fint där ett tag igår kväll.
 
 
Och sen min gubbe Lasse som alltid i stortsett ligger så här på sin plats på soffan som denna gång var ledig så han kunde ligga där ett tag och njuta av tillvaron som var här igår.
 
 
Så nu ska vi spela klart på fyrans bingo då den kommer och sen så ska vi lägga oss inför morgondagens utmaning.
 
Ha en trevlig Jul nu alla och tänd ett ljus för dom som inte kan fira jul speciellt för barnen!
Till top