Miicha

Mitt liv som jag.

Everest.

Allmänt Permalink0
Såg denna film men jag kunde tyvärr inte se slutet av den då interner krånglade men jag kommer garanterat att se den igen, fast då kommer jag se den tillsammans med sambon min.
 
 
Jag älskar berg och skulle vilja fjällvandra men jag skulle inte ge mig in på att bestiga Everest.
När man se på filmen "Everest" som kom iår så vet man hur jävligt smärtsamt det är att bestiga detta berg.
Filmen är helt klart värt att se på och man kan som inte släppa blicken och man känner att man är i filmen i vissa sener i den.
Så klart så händer det massa saker i filmen som väderomslag som bruka vara i fjällvärlden som man inte kan förutse och så det bästa är att den är verklighets baserad och ska vara år 1996 men kom ut i år.
 
Nä, helt klart värt att se denna super braiga film och njut med massa spänning när ni väljer att se denna eller har sett som man vill se igen.!
Till top