Miicha

Mitt liv som jag.

God morgon!

Allmänt Permalink0
Vet inte vad jag egentligen ska titta på nrä det gäller tvn just nu.
Stannade till med dosan då det var Disney Junior och smår skrattade lite om hur dom pratar som och det var så kul.
Man sitter och tänker om hur dum dom är men ändå så snälla mot varandra.
Men tro mig, jag ska byta kanal snart då det är bättre på tvn att se på eller om man ska he på en bra film att se på eller något sådant.
 
 
När man var själv liten så såg men på Tom och Jerry, Jetsons, Flinta, Kalle Anka och Co med mera och då var det barnprogram, nu tycker jag att det är så konstigt och nä det är absolut inte samma som när man var liten.
Samma är det med leksakerna, jag var mest ute och lekte men nu är det så att ungdommar sitter inne för det mesta och spela på tvn eller datorn och håller på med mobilen och är för lat att gå ut.
 
Att det har förändrats sig så mycket sen jag var liten.
Till top