Miicha

Mitt liv som jag.

Sjuker!

Allmänt Permalink1
Sista gången på detta år ska man bli sjuk och det är int så långt kvar på 2015 som blir ett minne blått.
 
Igår på jobbet så mådde jag bra men frös som tusan och sen efter 14 så började jag frysa ännu mera och började må skit dåligt.
Väl hemma så började jag bli lite hes i rösten och trött samt att jag frös väldigt mycket även om det var varmt inne så jag ställde mig i en het och förbannat härlig dusch, sen låg jag på soffan resten av kvällen med en tjock tröja på mig och även frös jag.
 
Nu på morgonen då jag vaknade så hade jag smått tätt i nosen och ont överallt som man bruka ha då man är förskyld, allmänt slö och orkar inget än att bara glo på tvn.
 
Jag hatar att vara sjuk för jag blir så över känslig och kan gråta till minsta lilla oljud som kommer och bli lätt uppretlig.
Bläääsch! Säger jag till att vara sjuk men någongång måste man tyvärr vara det.
 
#1 - - jossan:

vilken fin bild. Krya på dig !

Till top