Miicha

Mitt liv som jag.

Trötter!!

Allmänt Permalink0
Det känns att man inte har sovit så bra inatt.
Gick och la oss vid 21 tiden och vaknade vid 00 och sen somnade jag igen och klockan vart ca 2 tiden då jag vaknade och klev upp för att gå på toan och sen la jag mig igen.
Låg och drog mig i ca 2 timmar i sängen tills jag vart less och klev upp vid 4 tiden imorse och spelade NHL16 en stund innan sambon vaknade och gav honom en morgon kram.
Och sen var det bara att fixa lite innan man drog iväg till jobbet med en jobbig mage som mådde illa och trots att jag hade ont i magen så for jag så klart för det ska inte hindra mig, men ändå så vann magen och illamåendet.
 
 
Så när man kom hem från jobbet vid 11 tiden igen så har jag bara vilat och sett på bra filmer på både via dator och DVD.
Jag kan snart knappt gå för mina fötter värker väldigt mycket och är svullen och jag hoppas att jag får tid hos ortopeden snabbt så denne kan göra något åt min smärta (men jag vet att det kan ta upp till 3 månader att få tid) för jag vill kunna gå igen snabbt så man kan gå mera med Zelda.
 
 
Så nu ska jag ner till den kalla källaren och se hur det går för min kära sambon och brännaren som har bestämt sig för att krångla lite.
 
Ha det så bra och jag kommer skriva mer imorgon!
Till top