Miicha

Mitt liv som jag.

Purple.

Allmänt Permalink0
Förut hade jag ju rosa hår och igår morse så vaknade jag vid 5 tiden på morgonen och va över pigg så vid 7 så färgade jag håret till lila :)
Allt är bara för att jävlas med folk och så är jag inte som dom andra så lila hår har jag nu så en lite tuff girl gatt man vara ;)
 
Sen är jag sukt sugen på att skaffa mig en hund så jag ska spara så gott jag kan och så jag får köpa mig en liten valp för det är jag grymt sugen på just nu, Lasse som är 1.5 år och är en Coon blandning han är mest van vid små fluff till hundar men jag vill ha en stor så då är det bra med en valp så han blir van då hunden växer upp, Jessie som är snart 7.5 år gammal blandning hon är van vid allt men huvudsaken jag finns där för henne.
 
Sen dom senaste dagarna har jag inte varit mig själv och jag vet inte varför, även min sambo har sett det, dags att ruska upp sig och kanske börja att bygga med min bilmodell som är en Golf GTI så mest troligt är det en 86:a modell då min Golf tvåa som var en 88:a var en helt annan sidoruta fram som jag hade en gång i tiden.
Golf är en av mina favoritbilar speciellt Golf tvåa, dom har sin charm :)
Till top