Miicha

Mitt liv som jag.

Aktiv dag!

Allmänt Permalink0
Idag så kom vi på då det inte vart någon Ö-viks resa så for vi till Östersund.
 
Vi for in på ÖoB och kollade runt och köpte lite små saker (inte så mycket) för det var inte så mycekt där som behövdes, sen for vi till Loppisen som dom har där och där vart det bara en DVD som jag köpte för en 20.
När vi vart klar på loppisen så for vi till Mekonomen och kollade och sambon köpte lite till sin gamla bil som han har fått och jag köpte bilklädsel till min bil som var svart med döskallar på (super snyggt och det kommer före och efter bilder senare då jag klädd bilen), efter det så for vi till Zeldas förra ägare så han fick träffa henne igen och det var väldigt kul att se dom ihop igen för dom var glada men Zelda tror jag fick en chock över att se honom då hon inte betedde sig som hon brukar bland folk i övrigt.
 
Vi vart klar där efter ca 30 minuter prat och så for vi till Max för att äta där och då vart det som jag alltid bruka ta och det är en Tipple Cheese (den är ju så super god!!), så mätt och belåtna så for vi till dollar som var bara bredvid men vi tog bilen utifall att vi skulle handla mycket där men det var inte fallet utan det vart bara små saker där också..
 
Klar på Dollar så for vi hemåt, efter vägen så kom vi på att på Ica i Hammerdal så finns det grymma hårfärger så då var bara hoppet om att dom hade öppet då vi for förbi och det hade dom.
Köpte tre hårfärger och en blondering och det kommer bli snyggt då man ska först blondera håret och sen ta den andra coola färgen, så ska skicka över en bild sen då jag har färgat klart.
 
Hemma och njuter av lugnet ett tag och sambon är ute och fixar bromsbackarna på min bil så den blir klar innan måndag :)
 
Till top