Miicha

Mitt liv som jag.

Inne väder.

Allmänt Permalink0
Idag vart det en inne dag, regnar och blåser ute så att man inte vill ut något.
 
Hoppades att det skulle vara fint väder idag så man kunde vara ute och hålla på med bilarna men det sket sig totalt, så då får man hålla på inne idag istället.
 
Vaknade rätt sent och klev upp ifrån sängen drygt kl 13 idag, så det kommer också vara en sen kväll innan man ska sova igen då man var i sängen så pass länge.
När man har semester så får man ju göra vad man vill i stortsett så sova får man göra länge, höhö!!
 
Köpt två högtalare av min svåger så han ska komma snart och lämna de hos oss så ska man se om det är bra men det var billigt det jag köpte för dom kostade 30 kr bara så då får man hoppas att dom inte är sprängd, men dom kommer lite senare idag så man hinner göra lite hemma medans man väntar.
 
Jag hatar att vänta men.
Till top