Miicha

Mitt liv som jag.

Våga!!

Allmänt Permalink0
Jag är absolut inte som alla andra och det vill jag då f-n inte vara heller för jag är precis som jag är och om det inte accepteras så är det bara att låta mig vara, så lätt var det med den saken.
 
Så våga, våga vara dig själv.
Så om du trivs med blått eller lila eller orange hår så bär det om det är du, klä på dig mjukisar på stan så gör det för man behöver inte vara snygg klädd hela tiden bara för att man ska synas heller utan man är bara sig själv och det ska man vara stolt över.
Om man trivs utan BH så ge f-n i den då och ha utan om det är bättre för det är ingen som ska säga att man ska ha den på sig heller.
Vem säger att man måste raka sig under armarna för att man är tjej? Eller att man ska vara smal för att man ska vara snygg?
Jo det är dom som har låg självkänsla som säger det, jag är inte den smalaste och inte tjock heller men det behöver inte betyda att man ska bli uttittade av dom som är smala för det och att man hör bakom ryggen att man är tjock, det är inte dig det är fel på då utan det är dom som är så fega att dom inte kan komma fram till dig direkt eller att dom inte har något annat för sig än att snacka skit bakom andras rygg.
 
Jag har färgat håret lila och jag är inte den smalaste och inte den snyggaste för den delen, men vet ni? Jag är mig själv och det är jag stolt över och det finns dom som inte acceptera det och det märks direkt men då gott folk så är dom inte ett dugg värd mig, för jag är värd mer än dom som inte acceptera för den jag är.
 
Så visa dig själv och våga vara dig själv för då kommer du må så mycket bättre. :)
 
Jag har inte hittat mig själv 100 ännu men det kommer att bli så och då kommer jag vara en mycket gladare tjej och mera uppriktad och envis och jag kommer kämpa för att nå mina mål även om det tar flera år att uppnå dom!
 
BE YOURESELF AND NO ONE ELSE!!
 
 
 
Till top